iamthemoa

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Vad fan lägg ner

Av moa Gunnarsson - 23 januari 2013 19:38

 


Loggade in precis ståg att jag har fått en ny kommentar, Ska försöka att hitta en bra sida har den ipadesssen men jag hittar ingen bra sida kommentera. Det ända jag vet är att den pertionen bor i värnamo....


LÄGG NER MED DUMMA KOMMENTARER

 
 
Ingen bild

Sandra

23 januari 2013 20:09

Här kommer lite mer frågor :D
1. Vart köper du dina kläder? De är fina :)
2. Hur mycket får du i måndagspeng?
3. När du skaffade youtube, frågade du din mamma eller pappa om lov då?
4. Jag får inte skaffa youtube för mamma, hur ska jag göra för att tvinga mamma så att jag få det?
5. Tycker din mamma om att du video filma?
6. Hade du någon gång tänkt att sluta video blogga? Varför/varför inte?
7. Beskriv dig med 3 ord :)
8. Tips på hur man kan säga till sin mamma att man är tillräcklig stor för att åka buss själv, jag är 13 år och får inte åka buss själv. Mamma eller någon vuxen måste alltid åka med mig, hur ska jag göra för att gå åka själv...?
9. Tips på smink? :)
10. Hur ser en vardaglig sminkning ut?:)
11. Får du sminka dig till skolan?
12. Snälla kan du inte visa ditt rum och säga vad sakerna kommer ifrån, jag ska göra om mitt rum och behöver hjälp :)
13. Hur jan man övertala sin mamma att få sminka sig till skolan..?:)
14. Favvo hästras?
15. Kan du inte visa din klass på ett foto och säga vad alla heter ?:)
16. Vet du vad Maltesers är? (Godis)
17. Har du många i din klass som är data nördar?
18. Har du kille? Isåfall vad heter han?
19. Hur många killar har du haft?:) vad heter han/dom?
20. Om jag skulle ha skaffat blogg, skulle du kolla på den då?:)
21. Vilka är den som prenumererar på din youtube kanal?
22. Har någon i din klass youtube?
23. Har någon i hela din skola youtube?
24. Hur många syskon har du?
25. Vill du ha mer syskon ?:)
26. Om du fick döpa om dig, skulle du vilja heta Sandra?
27. Känner du någon som heter Sandra? :)
27. Saknar du din gamla klass? Varför/varför inte?
28. Saknar du dina gamla fröknar? Varför/varför inte?
29. Säger du fröken eller lärare?
30. Säger du mellanmål eller mellis?
31. Vart vill du bo när du bli stor? Varför ?
32. Hur många barn vill du ha?
33. Vad vill du att dina barn ska heta?:)
34. Va heter din gympa lärare? :)
35. Är du lång eller kort ?
36. Är du längre än någon som går i 8:an ?
37. Är du länge än någon som går i 9:an? :)
38. Vilket är bäst - hemkunskap eller bild?
39. Vad heter din lärare som du har i hemkunskapen?:)
40. Tycker du att det är jobbigt när jag skriver så många frågor ?:)

 
Sandra

Sandra

24 januari 2013 14:14

hej. jag har skaffat blogg nu och jag hopas att du kolla :-)

http://sandraholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

BYE

Av moa Gunnarsson - 19 februari 2013 18:59

Vill inte blogga mer så vi ses

Av moa Gunnarsson - 18 februari 2013 22:22

Sitter och funderar hela tiden ska jag ta bort min blogg eller inte, jag får ju bara dumma kommentarer och snälla men jag vill bara ha snälla. Ska nog sluta i morgon kommer beskedet.......

Av moa Gunnarsson - 16 februari 2013 16:13

Hej!!! jag och gry har varit i samhället hela dan typ. Vi gick till willys och sen gick vi lite sen gick vi in på ica & då fick jag as ont i magen så jag ville hem. Jag fick köra gry i snowricen (STAVNING)" ...

Av moa Gunnarsson - 15 februari 2013 19:22

Hej jag har käkat tacos det var mätande som satan. Men vi har främmat nu så ska jag umgås med mamma och pappa och en tjej som är här så vi ses ......

Av moa Gunnarsson - 15 februari 2013 09:39

..

Presentation


Hej (◕‿-) Mitt namn är Moa Gunnarsson jag är 13år, och jag bor i Gnosjö på min vardag gillar jag att fota, blogga, rida, vara med vänner så följ min blogga och se mitt under bara liv som tonåring (◑‿◐)

_

Följ mig på insta

Instagram

Viktig info

 

Senaste inläggen

för er alla

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

.


Ovido - Quiz & Flashcards